- O projekcie słów kilka...
- No i zaczynamy...
- Pasjonująca fizyka.
- Mikołajkowe planowanie
- Digital marketing
- Architektura krajobrazu.
- Filmografia
- Fantastyczna przygoda z filmem - wehikuł czas.
- No i mamy finał Wehikuł czasu
- Polska Agencja Kosmiczna
- Politechnika - uczelnia dla dziewczyn.
- Myślenie nie boli...
- Biotechnolog z Oklahoma City
- Inżynier jakości oprogramowania
- Ekspertki z Irlandii i Nowego Jorku.
- Piszą o nas na amerykańskich stronach projektu.
- Nasze ambasadorki IGNITE
- Podziękowania dla koordynatora projektu
- Biologia i informatyka jeden czy dwa światy?
- Biologia molekularna i biochemia na Uniwersytecie w Oklahoma City.
- Jak zostać mykolożką?
- Od artystycznej duszy do analityka biznesowego.
- Kobieta orkiestra
- Tworzenie komputerowych
- Nanotechnolog z Danii.
- Specjalistka do spraw lotnictwa
- Eksperci z firmy Roche.
- Programowanie PixBlocks z ekspertką ze Szwecji.
- Ekspertka z Microsoft
- Computer System Validator z firmy Roche
- Ekspertka z firmy Etteplan
- Pani menadżer z San Francisco w Stanie Kalifornia
- Pani dyrektor medyczna w firmie BeiGene.
- Pani profesor Profesor Instytutu Maszyn Przepływowych Polskiej Akademii Nauk - Katarzyna Siuzdak
- IT Deliver Manager w firmie Roche - Aneta Uss
- Technik analityczny ekspertka z Indii Mayuri Wankhede
- Pani Kinga Nowak Gruszka Senior Business Development Manager z San Francisco.
- Pani Katarzyna Kluszczyńska biotechnolog.
- Pani Marta-Frankel Dominik szef od gier wirtualnych
- Barbara Owczarek naukowczyni z dziedziny farmacji.
- Pani Anna Krzyżanowska ekspertka w dziedzinie nanotechnologii.
- Pani Małgorzata Rios San Jose Kalifornia.
Tworzenie komputerowych
23.03.2022 dziewczynki poznały tajniki gier komputerowych, które przybliżyła im programistka gier komputerowych Pani Weronika Ślusarczyk. Następnie dzięki udostępnionej przez ekspertkę aplikacji próbowały swoich sił w stworzeniu pierwszej w życiu gry. Było ciekawie i bardzo zabawnie.